Gezocht: administratief-financieel medewerker

VBJK vzw zet zich in voor de Vernieuwing van Basisvoorzieningen voor Jonge Kinderen. Basisvoorzieningen voor Jonge Kinderen zijn onder meer de kinderopvang van baby’s en peuters, het kleuteronderwijs, de buitenschoolse opvang en preventieve gezinsondersteuning. We ondersteunen en versterken professionals in deze organisaties, zodat ze elke dag pedagogische kwaliteit kunnen bieden in hun werk met kinderen en gezinnen. We doen dit via verschillende projecten en op verschillende niveaus: van begeleidingstrajecten en pionierswerk tot onderzoek en beleidsvoorbereidend werk.

VBJK werft een medewerker aan om onze Vlaamse en internationale projecten op financieel, administratief en organisatorisch vlak te ondersteunen en de coördinator te ondersteunen in het algemeen management van de organisatie.

Ben je een gedreven persoon met een hoofd voor cijfers en talent voor samenwerken, organiseren en overzicht houden? Spreekt de uitdaging om als administratief-financieel medewerker samen met inhoudelijke medewerkers en partners onze Vlaamse en internationale projecten te realiseren je aan? Dan is deze functie iets voor jou!

Functieomschrijving

  • In samenspraak met de projectmedewerkers, sta je in voor het financieel en administratief management van Vlaamse en internationale

Je zorgt ervoor dat projectaanvragen beantwoorden aan de administratieve en financiële vereisten. In overleg met projectmedewerkers en partners stel je een projectbegroting op.

Goedgekeurde projecten volg je administratief en financieel op. In samenwerking met de betrokken projectmedewerkers en partnerorganisaties, sta je in voor financiële rapportages.

  • Je werkt mee aan de organisatie van (internationale) bezoeken en evenementen van
  • Je ondersteunt de coördinator bij het algemeen management van de organisatie. Je staat onder meer in voor het administratief beheer van het personeel.

In voorjaar 2020 gaat de huidige boekhouder van VBJK in pensioen en bestaat de mogelijkheid om het contract uit te breiden tot 80%. Mits de nodige opleiding en ondersteuning sta je dan in voor het algemeen financieel beheer van de organisatie. Je verzamelt gegevens van financieel administratieve aard, legt deze vast en verwerkt deze ter ondersteuning van de bedrijfsvoering.

Wie zoeken we?

  • Je beschikt over een bachelordiploma, bij voorkeur in een financiële of management richting of gelijkwaardig door ervaring, in welk geval je relevante ervaring hebt in een financiële of een managementondersteunende functie.
  • Je hebt min. 5 jaar relevante ervaring, bij voorkeur in non-profit.
  • Je wil graag bijdragen aan de missie van VBJK en hebt interesse in de wereld van jonge
  • Je beschikt over goede organisatorische, communicatieve en administratieve vaardigheden en slaagt erin om overzicht te
  • Je bent klantgericht ingesteld, discreet, nauwkeurig en
  • Je hebt analytisch inzicht en gevoel voor
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken en kan, met een minimum aan richtlijnen, opdrachten correct en vlot
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands en het Engels (spreken en schrijven); kennis Frans is een
  • Je kan vlot werken met courante MSOffice-toepassingen: outlook, word, powerpoint,
  • Ervaring met Europese projectsubsidies is

VBJK wil de samenleving waarvoor ze zich inzet zo goed mogelijk weerspiegelen. Kandidaten worden dan ook geselecteerd op basis van hun kwaliteiten en vaardigheden, ongeacht geslacht, afkomst of handicap.

  

Wat bieden we?

  • Een contract (50%) van onbepaalde duur met mogelijkheid tot uitbreiding naar 80%.
  • Loon volgens barema PC 329.01 – A1 (inclusief vakantiegeld en eindejaarspremie). Relevante anciënniteit wordt in rekening
  • Werkplaats: Gent (bereikbaar met openbaar vervoer)
  • Een plek in een organisatie waar hard gewerkt en ook regelmatig gefeest wordt, waar je uitgedaagd wordt om te leren en ruimte krijgt om te
  • Indiensttreding zo snel
  • 20 wettelijke vakantiedagen (voor een voltijdse medewerker) + collectieve sluiting tijdens Gentse feesten en tussen kerst en
  • Volledige terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en een fietsvergoeding

  

Enthousiast?

Solliciteer tot en met zondag 2 december door een sollicitatiebrief met CV te sturen naar sandra.vandermespel@vbjk.be. Dit met vermelding ‘sollicitatie administratief-financieel medewerker’.

Voor meer info over de job kun je terecht bij onze coördinator Sandra Van der Mespel, via het algemeen nummer van VBJK: 09 232 47 35 of sandra.vandermespel@vbjk.be.

Een jury maakt een eerste selectie op basis van je motivatiebrief en je CV. De gespreksronde gaat door op vrijdag 7 december (namiddag) of op dinsdag 11 december (voormiddag).